Sila tinggalkan jejak kat bawah ni =D

Pages

Tuesday, June 28, 2011

Semester break datang lagi :)

Alhamdulillah..
Thank you Allah..

Baru je lepas final exam bm petang tadi...
nak kata susah, x jugak..nak kata senang pun tak jugak..
so-so~
paling slack part soalan terjemahan...susah kot petikan b.inggeris yang nak diterjemahkan tu..
jenuh la aku memikior perkataan 'roam' tu maksud die ape...
pastu perkataan 'postpaid', 'fabulous' dll..ape translation die dalam bm..paham memang paham, tapi nak tulis tu...aigoo~
kire men agak2 jela..sebab die bukan nak kita translate bulat2 tapi kena bagi perenggan terjemahan kita tu maksud die sampai sama macam petikan yang original..

Apepon, dah lepas..
kite dah berusaha semampu boleh,
so sekarang tinggal doa + tawakkal..
semoga Allah lembutkan hati cikgu2 bm yang menanda kertas jawapan aku tu...aminnn~


Actually kan, aku sangat hepy sebab habis exam awal..haha
almaklumla ambik 1 paper je short sem ni..and nasib baik la paper bm ni awal..kalau x, mau nangis menunggu bile boleh amik exam...huhu


Esok, balik rumah...
tak sabar nyeeeeeeeeeeeeeee...haha!
Cuti 2 bulan kottttt... =D

Ape aku nak buat 2 bulan ni pun, aku taktau..belum plan btol2 lagi..
tapi aku kan kaki dok rumah, so aku takkan bosan punye la walau kene lepak kat umah 2 bulan pon..heheh.


Ok la, kepada yang belum habis exam lagi, fighting k?!

Selamat bercuti~




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::My Birthday::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

BACALAH. KENALILAH. DENGAN BIJAKSANA. SIAPA AKU YANG SEBENAR.

Powered by Blogger.