Sila tinggalkan jejak kat bawah ni =D

Pages

Thursday, November 1, 2012

Sweet 22 =)

Pada tanggal 1 November 1990, pukul 10.10 malam, seorang bayi comel seberat 4kg selamat dilahirkan di HBKL. Hehe. Yup, that's me :)

4 kg, berat kan? haha..so can u imagine how tembam i am mase kecik2 dulu..hehe

kitorang adik beradik memang dilahirkan 'sihat2' belaka..Alhamdulillah..
adik2 aku berat around 3.5kg mase lahir..kira aku la paling berat..haha =P

rase cam nak tunjuk je gambar aku time baby...mesti korang x sangka itu aku..haha
tapi tula, bile dah besar, sume kurus kering...adik last aku je yang x berapa nak kurus :P


Hmm, tahun ni sambut besday kat uia. Sms pertama yg wish besday ialah dari cik Farahin Ohho. Tq far! :)

Pastu pagi2 tu mak message. Rase terharu sgt. Yela, bile dah besar ni, baru aku terpikir, bukan kite ke yang patot wish parent kite especially mak kite sebab melahirkan kita, membesarkan kita dll. 
May Allah bless u, mak :')

Erm, xde ape yg menarik pon besday tahun ni. Ade yang lupa, mungkin sebab busy exam n assignments. Dan ade yang x wish or wish lambat, mungkin sebab x bukak FB. Tapi disebabkan hari mcm ni cume sekali je setahun, so aku pon nak la kawan2 aku tau yg hr ni besday aku kan. So bile jumpe diorg je aku pon tanye la, "taknak wish aku ke?" haha =P


Hmm tu jela, serius xde ape nak cerita. 

No cakes, no present, just wishes from people around me. 
But that still makes me happy :)



Sebagai penutup, sy nak cakap terima kasih sangat kepada yang wish sama ada memang ingat ataupon setelah diingatkan, haha :P


Thank you Ya Allah for giving me another year of life.


May Allah bless U & Me :)


Wassalam.


p/s: so now i'm officially 22 years old. OMG, dah makin tua :O

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::My Birthday::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

BACALAH. KENALILAH. DENGAN BIJAKSANA. SIAPA AKU YANG SEBENAR.

Powered by Blogger.