Sila tinggalkan jejak kat bawah ni =D

Pages

Sunday, September 15, 2013

A lonely september

090913

The new semester has begins..
Semester yang sepatutnya menjadi final semester aku tapi x jadi atas sebab2 yang tak dapat dielakkan..
aku salah susun jadual dari first year dulu so terpaksa la extend 1 sem untuk cover..
betol la kata pepatah,, if you fail to plan, you plan to fail... *so sad*

U know what, this semester, aku rasa sunyiii giler..
sebabnye budak2 batch kitorang tinggal sikit je..
yang tinggal cuma budak Bacc a.k.a account..yang kos lain majoritynye dah grad dah..
selalunya bila jalan ke kelas and dekat kuliyyah kita akan terserempak dengan ramai orang yang kita kenal..but now, dah x macam tu...
dalam kelas pon, ramai junior je...
owh rasa macam batch kitorang ni dah pupus je..haha

nak carik inspirasi pon macam xde je..(sempat lagi kan nak ade crush2 ni) :P
yela senior pon xde..
yg same batch plak budak acc..n yg banyak pon junior..err
*sigh*

I can't imagine how my life gonna be for next sem..
how lonely will i become..
bila batch kitorang yang tinggal cuma insan2 "bertuah" yang terpaksa extend sem..
arghhh~
menyesalnye!
 ;(






 


p/s: A lonely september...
tu tajuk lagu sebenarnye..and lirik dia different habis dengan lonely yang aku rase..haha..tapi lagu tu best. 
Kbai.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::My Birthday::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

BACALAH. KENALILAH. DENGAN BIJAKSANA. SIAPA AKU YANG SEBENAR.

Powered by Blogger.