Sila tinggalkan jejak kat bawah ni =D

Pages

Tuesday, November 1, 2011

1.11.11



1.11.11
Happy birthday to me ^^
Hehe..

Ye, hari ni ulangtahun hari kelahiran saya..
Alhamdulillah...masih diberi peluang untuk bernafas di bumi Allah..
Dah 21 tahun dah..cepatnya masa berlalu...huk2
Terima kasih mak and abah for everything...
*rindu*


Hari ni, subuh2 lagi dah dapat suprise..
siapa lagi kalau bukan dari kawan2 paling rapat dengan aku kat uia,
Sumaidah, Asyikin and Farahin.

Masa aku bangun tido and pergi bilik air nak amik wudhuk, diorang senyap2 masuk bilik aku letak hadiah..
Masa aku bukak lampu nak solat, ternampak hadiah atas katil. Dah la aku stil macam mamai2 lagi, so aku cam pikir "mimpi kot..xpe, sembahyang dulu"..
Haha.. =p

Nak tau hadiah pe?




Taraaaaaaa~~~





Comel giler kan teddy bear ni... =D
Dah la besar, lembut pulak tu..best giler kot peluk..
(saje ayat nak bagi korang jelez) =p

Pandai diorang pilih..
sangat sangat sangat suka....heee ^__^


Dah lama sebenarnya aku xde bear2 ni..
last time mak aku yang hadiahkan masa sekolah rendah..
sebab aku bukan la peminat tegar teddy bear..
(owh, aku xde la girlish sangat kan walaupon suka kaler pink..heh)

Tapi bear yang diorang bagi ni serius comel..suka,suka ^^



Ok la,
kat sini nak cakap,
thanx a lot kepada semua yang wish kat message, kat facebook or wish direct..
=)

Kepada sahabat aku yang 3 orang tu,
terima kasih sebab sanggup bersusah payah pergi OTK beli bear comel ni..
serius aku x expect pape pon dari korang..bagi aku wish pon dah cukup..
yela, sekarang kan minggu orang busy dengan midterm..
ohh, sangat terharu.. :')
(tapi realiti xde la sampai kuar2 air mata)
:P

Bak kata diorang,
"tahun ni xde drama sebab kitorang dah jadi detektif..letih nak tukar profession.."
Haha, xpaham xpe.. :P


Kamsahamnida everyone...
annyeong! =)



p/s: kalaulah umur aku sekarang adalah 24/25 tahun, dah lama aku jadikan tarikh hari ni special skit...err..hehe ;p


6 comments:

Shedyfairy said...

happy belated birthday shafika. may Allah bless you. :-)

♥cik shaf♥ said...

@radhiah isa thanks radhiah...ameen..may Allah bless u t0o.. =))

fa-in said...

mesti lena tido lepas ni,hoho
ehem..kalau...tarikh kawin la tu :P

♥cik shaf♥ said...

@ fa-in haha..bear ni aku buat ganti jd bantal peluk aku..tp die dah makan ruang katil la..xdpt nak tidur lasak2 sgt..haha ;D
err..kawin x la kot..tarikh tunang macam ok..ngeh2..nasib bek xde calon lg.. =p

ViSiTmE@FaTiN CoRnEr said...

weii sumpah comel bear ko..ak nak gak!!hahaha..

♥cik shaf♥ said...

@visitme@FaTiN cOrNeR nak???
mintak kat diorang...muahaha =pp

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::My Birthday::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

BACALAH. KENALILAH. DENGAN BIJAKSANA. SIAPA AKU YANG SEBENAR.

Powered by Blogger.