Sila tinggalkan jejak kat bawah ni =D

Pages

Saturday, May 8, 2010

Perasmian blog yang sweet nie..hehe (◕‿-)

Testing,testing..1,2,3..
Assalamualaikum…

Hohoho..shafika dah ada blogspot..yeay!hehehe.. ;p

Akhirnye siap gak m’design blog nie..walaupon tak la seadvance blog kawan2ku..yela,sy kan dak baru blaja..hehe..
Thanks to my frenz,cik far dan cik laily sbb sudi beri tunjuk ajar walaupon hanya melalui ym dan msg..huhu..

Ok,persoalan..kenapa sy buat blogspot nih?

Sebabnya ialah…….sy nak ada secret admire!
Hah?nape?..
Yela..selama ni sy je yang baca blog2 orang..lepas tu ada la blog2 yang saya admire(admire blog je ok)..so mane la tau kan,dengan wujudnya blog sweet nie ada orang yang admire sy senyap2 plak kan....

Hahaha..xdela..tu sume auta..hehe.. :D
Ok, ni yang faktanya..sy buat blog ni sebagai medan untuk sy meluahkan isi hati sy (tapi tak semua)..yela,kadang2 kita lebih selesa untuk meluahkan sesuatu perkara melalui tulisan berbanding berbicara melalui mulut..btol x? ;)
Disamping itu,(cam skema la plak..hehe) sy nak sampaikan ilmu yang sy ada melalui blog nie. Mane la tau kan,ada ilmu yang sy tau tapi anda tak tau,jadi kita bleh share2..kan ;)

Eh,macam panjang je mukadimah nie..huhu
K la,dengan lafaz bismillahirrahmanirrahim,sy merasmikan blog sy ni..

Aku.Gadis.Biasa

aku mungkin bukan mawar berduri..yang menjadi idaman setiap lelaki…namun aku juga bukan ibarat epal yang berguguran di tanah dan mudah dipetik oleh sesiapa sahaja..hanya mereka yang rapat denganku mengenali siapa aku yang sebenar…
-shafika yang manis-

Selamat Membaca! =))

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::My Birthday::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

BACALAH. KENALILAH. DENGAN BIJAKSANA. SIAPA AKU YANG SEBENAR.

Powered by Blogger.