Sila tinggalkan jejak kat bawah ni =D

Pages

Monday, February 14, 2011

130211

Assalamualaikum....
Salam Maulidur Rasul semua..... :)


Hoi!Hoi!...(tetiba..) huhu
nak citer skit ni...
aku baru je join Amazing Race under Mahallah Sumayyah, my beloved hostel..ngee :D
explorace ni dibuat kat Taman Metropolitan a.k.a Taman Layang2 kat Kepong...x jauh pon dari uia...
setiap group ade 4 orang dan ade 10 group kesemuanya...
kitorang group D..aku, sumaidah, ckin n farahin..
kitorang sume tak familiar dengan taman tu sebab ni la fes time kitorang jejak kaki kat situ..so, ni kekurangan untuk grup kitorang la sebab xde map pon yang disediakan...ha, lupe nak cakap, taman tasik tu sangatt besar...penat wooo m'explore..

ade 10 checkpoint kesemuanya...masing2 start dengan checkpoint yang berbeza..
check point fes kitorang..clue die, tempat tinggi...nasib bek la dah g0ogle awal2 tempat tu..so taula yang die ade Rumah Api..sampai2 kat atas rumah api tu, task die ialah....'berapa anak tangga untuk sampai ke atas ni?'...kuang3...x pasal2 kene turun balik kira...nasib bek aku bukan jenis gayat... :)
checkpoint seterusnya, padang layang2...task die, terbangkan layang2 tu...ni antara task yang kitorang enjoy buat.. :D
pastu ade lagi la task2 len termasuk la makan buah lemon dan minum air halia...air halia tu ok je(air eno rasenye), sedap je..haha..tapi lemon tu la, masam sangat..x suke,x suke..
ade satu task tu kene solvekan secret code die..dengan kepandaian sorang groupmate aku, kitorang berjaya selesaikan code tu..so lepas belajar pasal code rahsia ni, leh la aku wat status rahsia kat fb..hehehehhh.. :P

hmm..enjoy mmg enjoy..tapi penat pon penat...sebab checkpoint kitorang kejap kat utara, kejap kat selatan, kejap kat barat, kejap kat timur...fuhh....dah la cuaca panas terik...kulit aku plak jenis sensitive...memang terbakar la muka ngan tangan...sedihhh...makin hitam manis aku jadinye..sob sob :(
balik2 bilik, terus pengsan kat katil..pastu bangun2 rasa badan panas je...lepas makan panadol, dah ok dah..tapi hari ni tekak aku plak sakit..harap2 ok..xnak demam...

apepon memang enjoy la semalam...thanks to mahallah sumayyah sebab anjurkan program ni..bayar rm5 je, dapat breakfast, lunch, baju, sijil, hamper...best2!!..kalau ade lagi nak join la!..heeee...

ni antara gambar ke'happy'an kitorang....hihi..k, adios~



















No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::My Birthday::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

BACALAH. KENALILAH. DENGAN BIJAKSANA. SIAPA AKU YANG SEBENAR.

Powered by Blogger.