Sila tinggalkan jejak kat bawah ni =D

Pages

Saturday, February 5, 2011

Cuti-cuti Pangkor

Hoi! Hoi!

Aku baru je balik dari bercuti ngan family..
Bagi family yang jarang bercuti jauh2 cam family aku, memang best ar bile skali skala dapat kuar dari selangor nih..haha..
tu pon, kitorang tak penah lagi jejak negeri2 selain selangor,
n.sembilan, melaka, perak, pahang...kui3 =p

bukan tak teringin nak g negeri2 len tu..tapi jauh sangat..tak berkesempatan lagi nak pegi dengan family...
aku tunggu orang special bawak jela kot..hah, apakah maknanya itu?..hak3..xde la..tunggu la dah beso nanti ye..bile dah de kete sendiri..
insyaAllah akan singgah sane..
kawan2 aku pon dah penat ajak g umah diorang...kat kerteh..kat kedah...
Hm..insyaAllah, satu hari nanti kite jejak kaki kat sane ye.. ;)

Aku dan family bercuti kat Pangkor selama 3 hari 2 malam..tapi kitorang tak menginap kat Pangkor, kitorang menginap kat Lumut..dekat2 je tu..
kitorang check in hari khamis dan check out hari ni (sabtu)..

kat sane, ya Allah ramainye manusia...jem bukan main kat jalan nak masuk resort tu..tempat parking pon macam tak cukup..
maklumla, time cuti raya cina ni kan..memang ramaila yang kuar bercuti..
tapi aku tengok yang ramainye melayu je, bukan cina..
sape yang raya sebenarnye nih?haha.. =p

Actually ni kali kedua aku gi Pulau Pangkor..fes time gi mase kecik2 dulu..rombongan ngan opah dan sedara mara aku yang len..time tu umo aku 3 tahun kot..aku tak ingat pon ape yang berlaku time tu..juz tengok dalam gambar je..nasib bek mak aku memang simpan sume gambar2 aku dari baby lagi..ngeee =D

Nak gi pangkor, kena naik feri..dalam 20 minit baru sampai pulau...kat sane kitorang dapat singgah pantai die je..tu pon kena berebut tuk dapatkan van taxi tuk bawak kitorang gi pantai..1 van leh muat 3 family camtu..
ha, kat pantai pon ramai sangat manusia...
adik2 aku je yang mandi laut..excited betol diorang mengutip cengkerang2 siput tu...hihi

emm...selain Pangkor, kitorang singgah Teluk Batik..
kat situ pon pantai jugak..and banyak sangat gerai2 jual souvenir...aku ade la beli baju t-shirt tuk wat kenangan.. :)


k la, tu jela kot nak citer..
thanx for reading.. :)

adios sume~



p/s : midbreak seminggu pon sempat lagi gi bercuti kan?..tak sedar keja berlambak tak siap..wawawa~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::My Birthday::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

BACALAH. KENALILAH. DENGAN BIJAKSANA. SIAPA AKU YANG SEBENAR.

Powered by Blogger.