Sila tinggalkan jejak kat bawah ni =D

Pages

Wednesday, February 23, 2011

e.m.o

Salam 'alaik...

Hari ni aku agak emo. agak atau sangat emo?.hm.ntah.
mungkin nampak ketara kalau baca status kat facebook aku.huhu.
tapi sekarang dah ok la sikit.

emo sebab tak dapat jawab dengan baik test n quiz tadi.
reason? macam biasa, tak cukup preparation.
stil not able to manage my time properly.
last weekend aku sangat sibuk siapkan assignment2 yang due die hari ni. haih~
actually kan, aku rase aku la orang paling bodoh kat kelas.
especially kelas account.
diorang sume pandai2.
boleh jawab je dengan baik.
aku?.
rase rendah diri sangat.
isk.

second reason why i am so emo.
schedule for next sem baru kuar petang tadi. subjek econs yang ditawarkan untuk short sem sangat sikit.
aku nak amik Organizational Behaviour tapi subjek tu takde.
sangat (100x) sedih.
sebab subjek university required yang blom aku amik cuma tinggal BM n 2 subjek BI. tu je.
lepas search kat internet, subjek Bi tu memang aku tak layak lagi amik.
budak final year sesuai la.
so keputusannya aku cuma bleh amik subjek BM je untuk short sem.
rase macam susah payah aku amik 7 subjek sem ni untuk buat backup, sia-sia.
sebab, aku stil ketinggalan 2 subjek.
macam aku pernah cerita, sem pertama aku kat sini aku amik 5 subjek, sedangkan aku sepatutnya amik 6 subjek. (sebab xtau kene amik 6)
sem kedua, aku amik 1 subjek, sedangkan aku patot amik 2 subjek. (yang ni sebab x bjaya register subjek lagi 1)
so aku dah tertinggal 2 subjek.
dan aku cuba cover balik sem ni dengan amik 7 subjek sedangkan sepatotnya aku amik 6.
malangnya, sem depan aku hanya akan amik 1 subjek (insyaAllah).
so aku akan back to the initial situation iaitu ketinggalan 2 subjek.
arghh!
dahla, aku malas nak ketchup dah.
aku dah tak sanggup amik 7 subjek 1 sem untuk cover balik benda ni.
penat.sangat.
masa pon tak terbahagi dengan betul.
sem ni, banyak sangat kelas yang aku ponteng.
bukan ponteng sesaja, tapi sebab nak study untuk exam or quiz yg ada pada hari yg sama.
kalau ayah aku tau laa.....

ni semua silap aku.
silap susun jadual.
silap dalam membahagi masa.
dan banyak lagi silap la.
hmm.

xpela, setiap kejadian ade hikmahnya kan.
mungkin Allah tau aku tak mampu amik subjek OB tu kalau ade untuk short sem.
atau mungkin ade kemungkinan2 lain lagi.
nasib baik subjek Tilawah ade ditawarkan untuk short sem.
takdela aku boring sangat amik 1 subjek je short sem.
so aku cadang nak register subjek Bm & Tilawah.
walaupon Tilawah 0 credit hour.
dan mungkin aku boleh guna masa2 terluang waktu short sem tu untuk study balik subjek2 account. kukuhkan account aku yang masih lemah ni.
Allah knows the best.

hm, setiap kali aku sedih or hepy mesti nak tulis kat blog ni kan.
memang sebijik macam diary.
tapi xpe, aku tulis benda yang aku rase tak terlalu secret untuk aku.
yang mane2 secret tu, tak akan ku sebarkan.
itu rahsia aku dan Dia.

ok la, got to go..i have a lot of assignment to be done..
biasela, nama pon student.


current mode : sakitrumah (homesick)...miSs my family so0o much..tak cukup la cakap dalam telefon je..rase nak balik sangat2..tapi apakan nasib ade kelas stiap hujung minggu..sabar jela..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::My Birthday::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

BACALAH. KENALILAH. DENGAN BIJAKSANA. SIAPA AKU YANG SEBENAR.

Powered by Blogger.