Sila tinggalkan jejak kat bawah ni =D

Pages

Sunday, January 30, 2011

Mencari lagu

Ok.

Aku dah jatuh hati dengan lirik-lirik lagu kumpulan Maidaniy.

Kumpulan ni kumpulan nasyid Indonesia. Aku pun baru tahu kewujudan kumpulan ni bile aku bace satu cerpen yang diberi tajuk 'Menunggu di sayup rindu'. Tajuk cerpen tu adalah tajuk dari salah satu lagu kumpulan nasyid ni. Dalam cerpen tu ade lirik lagu tu. Aku pun google untuk dengar lagu tu. Lagu tu memang sedap. Tenang je dengar.

So sekarang aku nak carik semua lagu2 kumpulan ni. Tapi yang aku jumpa hanyalah lirik2. Takde website yang bagi service download tuk lagu ni. Dah try carik kat 4shared, tapi 'search not found'.

So, ade sesape yang ade lagu2 Maidaniy??..plizzz..send to me..by email pun ok. Pliz3..
=.=

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::My Birthday::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

BACALAH. KENALILAH. DENGAN BIJAKSANA. SIAPA AKU YANG SEBENAR.

Powered by Blogger.