Sila tinggalkan jejak kat bawah ni =D

Pages

Sunday, January 13, 2013

The Time has Come

The time has come.

Time untuk berpisah dengan kawan2 rapat.
Ade yang dah kenal selama 5 tahun, which is since dekat CFS Nilai lagi.
Ade jugak yang start rapat lepas dah masuk Gombak.


Ketawa bersama, menangis bersama..semua kami dah rase...
Kongsi cerita/masalah masing2..cerita pasal family masing2..and crush masing2..haha =P
Pernah gado besar jugak bcoz of miscommunication...
Macam2 lah, huhu.

Ni kena berpisah bukan sebab aku dah graduate ke ape..
Tapi sebab kawan2 aku tu yang dah nak grad,huhu
Diorang yang bukan course Accounting memang boleh grad awal, boleh buat 3 tahun setengah.
Kira nanti aku habis praktikal 6 bulan, balik uia bulan 9, diorang dah xde kat sana, dah grad.
Tinggal la aku dengan kawan2 batch Accounting and junior2..
Senior pon dah xde.
Sedih kotttt... ;(

Lepas ni memang boleh jumpe lagi, kalau diizinkan Allah, tapi dah x boleh selalu...
Xpela, 
memang setiap pertemuan akan ade perpisahan kan, 
nak tak nak kena terima gak..

Thanks a lot kepada mereka2 yang pernah menjadi kawan aku..
Thanks for concern about me while others concern less.
I learn a lot from you. Seriously.
Sebab kawan2 aku semua baik hati :) 
So aku yang tak berapa nak baik ni blaja la camna nak jadi baik macam diorang, huhu.

Mintak maaf atas segala salah silap aku before2 ni.

Jaga diri baik2..
Belajar leklok..
All the best for your final sem nanti..

Lagi 1,kalau dah keluar dari geng single kita, jangan lupa bagitau! x bagitau siap korang! haha

Kenang daku dalam doamu...Hee~














p/s: esok beb start praktikal...cuak,cuak..huhu..
Hope everything's gonna be fine. Aminn.




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::My Birthday::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

BACALAH. KENALILAH. DENGAN BIJAKSANA. SIAPA AKU YANG SEBENAR.

Powered by Blogger.