Sila tinggalkan jejak kat bawah ni =D

Pages

Sunday, January 27, 2013

Internship 2nd week

Assalamualaikum.

Story of my second week of internship...

Dah masuk mood stress.
Aku bukan nak merungut ke ape tapi itula yg aku rase sekarang nih..
Nak kata stress sebab keje banyak or susah tu x jugak..aku suke je keje aku yg sekarang nih..praktikkan benda yg selama ni aku blaja teori die je..
Stress tu lebih kepada perasaan x best bile akak akauntan yg ditugaskan utk guide aku tu dah makin.....garang. Takot nak tanye..bile tanye pon,die jawab soalan dengan soalan and x jawab directly, menyebabkan aku dengan kawan aku still x paham camne nak buat so kitorang kene la try carik jawapan sendiri(nak tnye lg skali takot) dan effectnye berjam2 kitorang stuck kat benda yg same which is very stressful and wasting time ;(
Aku rase benda ni x jd big problem if akak tu jenis x kesah org nak tnye sebab mmg tugas die utk guide kitorang and if ade orang len yg bleh jd tmpt kitorang nak bertanye..kira xdela ganggu die sorang je kan..die dhla akauntan,konfem stress buat keje..
Haih..entahla..xtau nak buat camne dah..sabar jela..
Parent aku pon cakap "jangan amik hati..buat biase je..bukannye eka keje btol2 kat situ pon..xyah nak stress2.."
Huhu..

Lagi 1,aku dah makin bosan la dgn environment kat situ..ofis tu kecik je so kalau nak main hp kejap pon orang bleh notice..staff2 pn skit n x brape nak ramah dengan kitorang..yg paling ramah pon,big boss,Puan A..siap cakap "dear" lagi bile ckp ngan kitorang :)
Penyebab len bosan sebab x jumpe pemangkin yang bleh buat aku bersemangat nak datang keje hari2..bosannn..dok umah lagi best..nasib bek la isnin and jumaat ni cuti umum..syoknyerr :D

K tu jela untuk post kali ni..time kasih la sanggup bace citer yg membosankan ni..huhu..k bye.







P/s: debaran semakin terasa..result sem lepas dah nak kuar..huk2

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::My Birthday::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

BACALAH. KENALILAH. DENGAN BIJAKSANA. SIAPA AKU YANG SEBENAR.

Powered by Blogger.