Sila tinggalkan jejak kat bawah ni =D

Pages

Saturday, February 2, 2013

Di luarnya tenang tapi Tuhan saja tahu


Lumrah hidup..kita takkan rasa gembira selamanya..bila kita di zone selesa, masa tu lah masalah akan datang menjenguk..
Ade masalah yang boleh nampak jalan keluar.
Dan ade masalah yang boleh buat kita terduduk, rase macam kene hempap batu besar atas kepala.
Kita mintak Allah petunjuk, dan Dia bagi. Tapi bile jalan keluar tu bukanlah sesuatu yang menggembirakan, kita keliru. Rase tersepit. 
Kadang2 kita tak paham semua yang berlaku ni ujian atau hukuman.
Kalau ujian, sampai bila?
Dan kalau hukuman, atas sebab ape?
Kadang2 aku rasa cemburu dengan orang lain. 
Tapi bila pikir2 balik aku patot bersyukur. At least aku experience kehidupan yang orang lain tak pernah rase. 
Dan sesungguhnya ade banyakkk lagi sebab untuk aku bersyukur. 
Termasuklah ade mata dan tangan untuk taip post ni dan ade internet untuk bukak blog ni. haha.

"Ya Allah, Kau peliharalah kami dan Kau kuatkanlah hati2 kami. Aminn"






p/s: sometimes what people want is a spirit, not a question.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::My Birthday::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

BACALAH. KENALILAH. DENGAN BIJAKSANA. SIAPA AKU YANG SEBENAR.

Powered by Blogger.