Sila tinggalkan jejak kat bawah ni =D

Pages

Saturday, February 23, 2013

Internship lagi

Assalamualaikum :)

Internship minggu yang ke....
eh,jap nak kira kat calendar..

ok,minggu ke6..haha..
dah lebih sebulan..yeay!! ;)
minggu lepas dah dapat elaun ^^
tp dalam bentuk cek..elaun sikit pn die bg dalam bentuk cek..huhu
the problem is aku xde akaun Maybank..so nanti kene la buat, then bru la bleh dapat merasa duit tu..aigoo2..

Minggu ni x stress sgt sbb company yg aku tgh buat account die nih sgt bagus..document2 yg diorg hantar sangat lengkap sekaligus memudahkan keje aku :)
pastu ade jugak benda2 kecik yang aku belajar macam handle postman yang datang hantar bungkusan or surat (kena cop dan sign)..belajar jugak macam mane nak siapkan dokumen utk dihantar kat client(kene isi slip utk despatch etc)..pastu gi tingkat bawah bawak troli sebab nak amik akaun2 client yang berkotak2..haha..benda kecik tapi experience gak pe..

Skrg ni kan, tempat dan meja aku duduk dah makin sempit dengan kotak2 yg diisi file2 yg dah siap atau menunggu utk disiapkan..yela, dokumen utk 1 company slalunya ade lebih dari 5 file..stor pon dah penuh dgn file2 @.@

Pastu jumaat (semalam) dgn isnin ni akak yg assist aku tu cuti..aku cam takot gak sebab nanti kalau confius pape nak tanye sape kan, tapi alhamdulillah semalam ok je..lagipun die dah bagi dah keje yg aku kene buat masa die xde nih..and..the best thing is...bleh la aku curik2 lelapkan mata sebab xde org kat sebelah yg bleh perasan..haha :p

Ha, hari selasa hari tu aku lambat sampai ofis..lambat 15 minit..giler ah,fes time kot..
ni sume gara2 aku terlambat siap then terlepas bas (maybe), so the next bas sampai pkul 7.40, and aku sampai kat stesen maluri pukul 9 and kene jalan kaki lagi nak ke bangunan tempat aku keje..wawawa..
sejak tu, rutin aku dah macam before ni..aku gi balik keje ayah aku hantar..bkn aku mintak tapi ayah aku yg nak hantar,kira pegi skali dgn mak aku la..kadang2 bile die ade hal je aku akan naik bas..so dgn ini tamatlah citer pemangkin tu..haha..dh x jmpe dh that guy..kui2..nak carik pemangkin kat tempat keje tu memang x jumpe lgsg..xde pn sesapa yg catch my eyes and aku bleh cam kewujudannye..eceh..huhu

Anyway semoga hari2 mendatang akan lebih baik..

K, tu je, adios.. :)






p/s: i'm starting missing uia n my frens now..huk





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::My Birthday::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

BACALAH. KENALILAH. DENGAN BIJAKSANA. SIAPA AKU YANG SEBENAR.

Powered by Blogger.