Sila tinggalkan jejak kat bawah ni =D

Pages

Sunday, May 29, 2011

Weekend yang malang~

Demmm!!
Laptop rosak di waktu aku tak balik rumah dan ditinggalkan kawan2 di hostel!
serius...sedih......
:(
Sebenarnye aku dah agak sehari sebelum tu lagi..
Masa tengah syok2 online n tengok citer korea, skrin macam kelip2...kejap2 gelap, pastu ok..
Tapi hari sabtu pagi (semalam), on je, skrin gelap terus..
waaaa...mau x sedih..
dah la weekend ni kawan2 aku xde kat uia..
ade yang balik umah..ade yang tidur luar coz ade program under club..
nasib baik la aku ade sorang roomate yang x gi mane2 pon weekend ni..xde la rase sunyi sangat..
for ur info, aku memang seorang yang x boleh duduk dalam keadaan yang senyap..hati aku akan rasa x tenang..rase macam nak nangis..haha..sebab aku mesti nak kena dengar bunyi...
kecuali, waktu tido!..huhu..
so memang sepanjang hari aku bukak radio thru handphone dan baca novel Hlovate..

Aku belum hantar lappy aku gi hospital lagi...coz xtau lagi nak contact doc mane yang reti rawat laptop kena virus ni..huhu
tapi kan..sedih la coz x sempat nak pindahkan fail2 yang penting dalam lappy tu..
yela..lepas dah kena format nanti, hilangla file2 tu sume...banyaknye aku letak kat desktop n document...
adoyai...redha jela...

K la..oleh sebab dah xde laptop..aku pun x dapat la nak on9 slalu dalam masa terdekat ni..
Next week, hari khamis, balik umah, nak pinjam laptop adik...

K, chow dulu...assalamualaikum.


p/s: Terima kasih kepada roomateku,Nik, sebab temankan kak shafika sepanjang weekend n pinjamkan laptop untuk lepaskan rindu kat FB dan blog...thanx a lot dear! :)


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::My Birthday::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

BACALAH. KENALILAH. DENGAN BIJAKSANA. SIAPA AKU YANG SEBENAR.

Powered by Blogger.