Sila tinggalkan jejak kat bawah ni =D

Pages

Thursday, June 2, 2011

Takde tajuk.

Assalamualaikum... :)

Online di rumah..pakai laptop adik..my laptop sekarang ni kat wad emergency..dirawat oleh kakak doc yang baik...semoga 'dia' cepat sembuh..miSs my lappy already..huk2.

Oleh sebab laptop dah ade depan mata ni, aku pun terus facebooking la kan...
Dan..aku terbaca 1 cerita sedih...tentang sorang girl yang baru kehilangan bestfriend lelaki die sejak kecil...actually before ni aku ade jugak la stalk2 page diorang..huhu, sory, stalking memang dah jadi hobi baru aku...
Erm..guy tu x silap aku baru je gi blaja kat oversea bulan lepas...tup2, semalam, meninggal dunia...Allahuakbar..aku yang x kenal die pun t'menitik air mata..sebab..aku cam dapat bayangkanla perasaan girl tu..kawan dari kecik kot..
Ya Allah, tabahkan hatinya....aku tau dia kuat...


Hidup ni,

memang penuh dengan kejutan,

kan?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::My Birthday::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

BACALAH. KENALILAH. DENGAN BIJAKSANA. SIAPA AKU YANG SEBENAR.

Powered by Blogger.