Sila tinggalkan jejak kat bawah ni =D

Pages

Tuesday, June 21, 2011

Pembentangan dah lepas :)

Dah lepas pembentangan BM!
Hee...hepy giler.. =D
Ni la satu2nya presentation yang membolehkan kita cakap melayu...huhu..tapi b.melayu standard la..
Alhamdulillah..semua berjalan lancar..walaupun ade gugup sikit mase mula2 cakap..
sebab present kat Lecture Theater,,besar kottt..pastu kena pakai mic..tu yang neves sikit tu..
Tapi nasib baik sikit je yang datang..maklumla kelas hari isnin..pukul 8 pagi pulak tu..tapi dah expect dah tak ramai yang datang..dan itupun yang group kami harapkan..hehe
Present tadi kena pakai merah..sebab watak kena jadi wakil AirAsia..huu..tak berapa suka sebenarnya pakai baju merah especially bila tang presentation..memang la merah boleh buat kita lebih berani bila nak present, tapi..cam menyerlah la warna tu..segan, segan..huhu
One thing yang aku tersedar masa kitorang practice presentation sebelum hari pembentangan ni ialah....aku memang suka ketawa...haha..bukan aku yang cakap, tapi group member aku yang cakap..entah..aku rasa kelakar, so aku gelak la..mungkin sebab mood aku dalam keadaan baik kot..
tapi aku tau, aku suka ketawa tapi aku tak selalu senyum..
sy senyum mostly kat orang yang sy kenal dan selesa je..maaf ye..


Okey, habis pasal bm, nak cakap pasal laptop..yaa..laptop again..
My laptop ade problem lagi..rasenya kena virus..sebab hari tu cucuk pendrive, lupa nak scan dulu..sebab terlupa pendrive tu ade bagi pinjam kat group member sebab die nak print esaimen..
Anyway, laptop tu dah hantar gi kedai dah..tak tau bile boleh dapat...
Ni, sekarang ni, tengah online kat computer lab kat IT department..huhu..
selesa je online kat sini sebab sis dengan bro, lab die asing2.. :)
Tapi bagus jugak laptop takde kat depan mata..boleh study..next tuesday dah nak final dah..sedar la wahai shafika...huhu..

okeyla..tata~



p/s: sangat tak suke bile message tak direply...

tapi takpe, ade ubi ade batas :)





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::My Birthday::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

BACALAH. KENALILAH. DENGAN BIJAKSANA. SIAPA AKU YANG SEBENAR.

Powered by Blogger.