Sila tinggalkan jejak kat bawah ni =D

Pages

Sunday, June 5, 2011

WGM ♥


Hye readers! :)

Post kali ni hanya untuk mereka yang boleh terima apa2 tentang Korean..sape2 yang tak berminat, boleh abaikan entry kali ini..terima kasih :)

Sy baru je tengok We Got Married-Woojung Couple-Episode 9..

And i wanna say that,,,,

How i wish to get a husband like Jangwoo!!!
haha

Kepada yang tak pernah tau pasal 'We Got Married'..WGM ialah Korean TV show..
dalam program tu, artis2 ni kena jadi pasangan yang kahwin tipu2..
aku boleh terima citer ni sebab diorang bukan Muslim ok..huhu..

Bukan diorang yang pilih tapi program tu yang akan tentukan siapa yang akan jadi 'fake' husband or wife diorang..
walaupun kawin tipu2..tapi setiap word and action diorang dalam program tu bukan dirancang ye..no script at all...

Program ni dah masuk season 3..
Untuk season 3 ni, aku sangat3 suke Woojung couple a.k.a Campus Couple..huhu ^^
"Woojung" stands for the combination of
Lee Jangwoo(husband's name) + Eunjung (wife's name)



Aku x pernah miss lagi episode die dari yang pertama sampai sekarang..
Aku rase main reason aku tetiba jadi peminat setia program tv ni ialah sebab Jangwoo tu..
OMG..x sangka la lelaki cam die wujud dlm dunia realiti..haha!
Sebab pe tau? sebab die tu serba serbi tau..termasuk la memasak...pastu jujur..romantic..gentleman..funny..full of suprises..ade jealousy..and handsome! hoho..perfect husband la senang kata!..=D

Dalam episode 8 yang lepas, die suruh wife die, Eunjung masak..eun jung pulak x brape reti masak..Jang woo tau tapi die stil nak rasa masakan wife die..dan die siap bagi menu yang die nak plak tu..menu yang agak susah untuk dibuat..haha..saje je..tapi wife die stil berusaha demi husband die..
Tapi kan, bile Jangwoo rasa masakan tu, die bagi 10/10...untuk ape tau? untuk effort!..hahaha..lawak je..untuk taste die bagi 0..haha..kurang asam betol....tapi stil, die sangat menjaga hati wife die...xde la die kutuk2 ke ape..stil puji jugak...ohh..memang husband yang baik...aku sure, kalau aku jadi Eunjung tu, mesti aku terus ade minat nak memasak..haha =p


Ni aku selitkan video untuk episode 8..yang episode 9 punye carik sendiri ye..dalam episode 9, keromantikan Jangwoo terserlah sangat..haha..
btw, korang boleh like fanpage FB diorang kat sini(right-click)..kat situ diorang selalu update dan bagi link setiap kali ade episode terbaru...

K..annyeong ;D


p/s: Eh, korang jangan ingat aku nak carik lelaki yang perfect sangat plak ye..apa2 yang aku tulis kat post ni sekadar berangan2 je..biasela..almost every girl suka lelaki yang memang lelaki + romantic :) kan?huhu

~We come to love not by finding a perfect person, but by learning to see an imperfect person perfectly~ ♥





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::My Birthday::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

BACALAH. KENALILAH. DENGAN BIJAKSANA. SIAPA AKU YANG SEBENAR.

Powered by Blogger.