Sila tinggalkan jejak kat bawah ni =D

Pages

Tuesday, July 12, 2011

Ceritera campur2

Salam 'alaik...

Sedap tak lagu kat blog ni? kalau tak sedap, pandai2 la tekan stop button ye.. :p

Aku baru lepas tengok balik Sassy Girl Chun Hyang. One of the best korean drama. Lagu yang korang tengah dengar ni Ost cerita tu la. Sebab aku dah pernah tengok drama ni dulu (2 tahun yang lepas) so air mata aku takde la keluar mencurah2 macam masa fes time tengok. Touching betol drama ni. Huhu.
Suke hati la nak cakap aku emo ke ape..
I am who I am.. :)



Hm, cuti2 ni ramai jugak kawan aku yang nak kahwin atau dah kahwin..
So happy for them :)


Tetiba terfikir, aku camne?

pakwe pon tak pernah ade..haha..
Kesian kat diri sendiri? eh x la..bersyukur..

sebab Allah jaga hati aku..
:)


I'm not ready to have that serius relationship with any guy...

lainla kalau memang ade niat nak kawin awal, logik la jugak ade 'marka'..
kalau takde niat nak kawin awal macam aku ni, baik takyah la nak beboyfriend boyfriend..buat dosa je..dalam Islam kan takde istilah kapel.. ;)

Mak abah aku pun tak pernah tanya,
'ika dah ade boyfriend ke?'..
really grateful for that :)
mungkin sebab aku anak sulung, so family first! :)

Tapi kan,kan...nak cakap sikit..

kepada kawan2 baik aku..


korang,,


korang,,


korang janganlah kawin cepat sangat weh..

nanti aku jelez!
haha XP

kalau bertunang takpe lagi..tapi kawin tu...tunggu la dah final year ke..takde la aku jelez sangat..hehe..

Jahat ke aku? errr~




Sebenarnya kan, aku banyak nak buat post baru kat blog ni tapi tersimpan kat draft je..tak jadi nak post..sebab...segan..huhu..
Sekarang ni kan ramai sangat yang jadi silent reader and stalker (aku pun salah seorangnye)..
Post aku tu plak berbentuk diari..so rase cam takyah la post..segan je bagitau kat orang..

Sekarang ni twitter kot tempat paling selamat nak tulis ape2..tapi aku memang tak berminat nak tambah follower kat twitter, so takyah la follow aku..
Kalau nak follow sangat, tekan butang follow kat blog ni..kat atas sidebar sebelah kanan ni...arasso?hihi..


Ok la, thanx for reading! Annyeong! :)



3 comments:

nUr said...

comey ler post ni =P..
tp kan,kalu jdoh diorg smpai dulu caner weh?hehe

nUr said...

comey ler post ni =P..
tp kan,kalu jdoh diorg smpai dulu caner weh?hehe

♥cik shaf♥ said...

hehe..tenkiu2.. =D
huh, bkn diorang je, ko pon! :P
kalau jodoh diorang sampai cepat sgt, pasrah jela..biarla aku sorang2 dok kat mahallah tu...sob2..[emo terlebih] hihi =p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::My Birthday::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

BACALAH. KENALILAH. DENGAN BIJAKSANA. SIAPA AKU YANG SEBENAR.

Powered by Blogger.